Cap. 9

Stateam singur pe iarba rece rememorand fiecare clipa,fiecare clipa pe care o petrecusem alaturi de ea,de Bella…iubirea mea…Daca acum eram un om,sigur lacrimile erau prezente pe obrajii mei.Nu stiam cat mai puteam indura tot chinul acesta,nu stiu cat mai puteam suporta toata durerea din inima mea. Eram pierdut in ganduri,in amintiri cand  mana surorii mele Alice imi atinse umarul.

-Edward,ridica-te!

-Da Alice!Ce s-a intamplat? am intrebat vazand fata ganditoare a surorii mele.

-Pai…nu stiu cu ce sa incep.Bella…e ceva ciudat la ea.Mai bine zis ,se comporta ciudat.De fiecare data cand ramane singura in camera,de fiecare data cand nu esti tu sau altcineva in zona ….se comporta ciudat.Nu pot sa stiu ce face pentru ca in acele momente efectiv imi blocheaza cumva viziunile.

-Alice,chiar nu stiu unde vrei sa ajungi cu asta.O cunosc destul de bine pe Bella,si nu stiu si nici nu imi imaginez la ce te referi. Puteam vedea cum fata ei devenea din ce in ce mai seioasa in timp ce se gandea.

-Edward.Tot zic e ca trebuie sa o supraveghem mai atent.Stiu ca e ceva necurat.Simt asta.Dar nu stiu ce.Poate nu o cunoastem pe Bella noastra atat de bine si stiu ca ascunde ceva. Oare unde batea Alice?La ce se referea?Ce putea face asa de ciudat Bella incat sa o sperie pe sora mea?Nu stiu…dar am de gand sa aflu. Restul familiei mele observase si ea acelasi lucru ca si Alice,doar ca nu aveau curajul sa imi zica.

In zilele urmatoare stateam mereu cu ochii in patru insa  nimic.Am asteptat insa pana ziua cand Carlisle a plecat cu Bella la spital pentru analize.Atunci Alice si cu Rose au inceput sa caute printre lucrurile.Am incercat sa ma opun intial pentru ca nu imi placea ca ii violam intimitatea insa surorile mele mi-au inchis gura.Dupa alte cateva ore de cautari,cercetarile lor au luat sfarsit cand au gasit 3 cutii de marimi medii ce erau incuiate cu lacate.

-Fetelor,nu stiu daca e bine sa mergem chiar atat de departe.Adica,e destul de rau ca i-am intors camera cu fundul in sus.Dar sa ne mai bagam si nasul unde chiar nu ne fierbe oala? Se auzi vocea ganditoare a lui Emmett care venea din saptele meu.

-Sunt de acord cu el. Am spus   fara nici o urma de ironie in voce.

-Ei bine.Noi nu.Rose adu-mi 2 agrafe acum.Bella cred ca a invatat ca intimitatea intr-o casa plina de vampiri e un lucru destul de greu de pastrat.

Alice era Alice ca intotdeauna.Nu puteam sa o contrazic cand chiar isi punea ceva in mine pentru ca as fi pierdut detasat.

Am asteptat in tacere pentru inca aproximativ 15 minute,atat i-a luat surorii mele ca sa desfaca lacatele fara a le distruge,insa nu deschise cutiile asa cum ma asteptam.

-Edward?Faci tu onorurile sau o facem noi? a intrebat cu un zambet dracesc pe fata iar eu drept raspuns am dat din cap ca nu.Nu voiam sa fiu eu cel care intrecea cu mult peste limita normalului.

Deschise prima cutie si tot ce gasi era jurnalul ei,iar sub acesta un teanc de reviste.Nu mi se parea nimic neobisnuit in asta.Adica…chiar si eu mai citeam reviste din cand in cand,ca nu le pastram era alta poveste. In cea de a doua cutie gasiste un album foto si patru portofolii cu coperti negre iar in ultima cutie doar foarte multe lumanari albe,rosii si negre, si un talisman superb din argint.Iar la fundul cutiei o carte cu copertile din piele neagra pe care Rose s-a aplecat sa o deschida. Din carte cazu o scrisoare.„Pretuieste ceea ce ai,accepta-te asa cum esti,accepta ceea ce esti,acceptati harul.Talentul tau nu trece neobservat desi te lupti cu natura propriei tale constiinte pentru a te ascunde.Foloseste cartea cu intelepciune,citeste-o cu grija,rasfoieste fiecare pagina si vei intelege printre randuri.Te vei cunoaste mai bine,iti vei intelege personalitatea complexa si unica in sfarsit.Ai suferit destul,accepta ce ti s-a intamplat,acea zi ti-a scimbat viata … insa in bine,ai aflat ce trebuia sa afli de multa vreme.Te vom veghea mereu. Cu drag , T & A”

Cine erau acesti T & A?Si ce era cu scrisoarea?Nu intelesesem absolut nimic.Totul era confuz acum.Totul.

-Deci,a inteles cineva ,ceva din aceasta scrisoare?Pentru ca pe bune…e foarte …ciudata. Si de la cine e ? Ce voia sa zica? Ce har? Nu am inteles absolut nimic.

-Mie-mi spui Rose? Oricum poate ar fine sa punem cartea si scrisoarea la locul ei si sa tragem cu ochiul prin celelalte cutii mai in amanunt.

Alice scoase din alta cutie albumul foto si cele patru portofolii.

-Deci ce deschidem prima data? spuse cu un zambet maret.

-Albumulfoto.Vreau sa vad niste poze. Alice incuviinta dand din cap scurt si ridica albumul iar dupa cateva minute il scapa din mana in timp ce ochii lui Rose erau vizibili mariti.Ce naiba vazusera fetele astea acolo?

-Edward….deci….stii cand iti ziceam intr-una de idolul meu Crystal? imi rosti incet cuvintele unul cate unul facand o pauza destul de mare intre ele.

-Cum as putea sa uit….periodic mai cautai cate ceva cu ea pe interne sa vezi ce tinute mai poarta,prezentari de moda la care ea participa pentru ca jurai ca aveti aproximativ acceasi talie.Mi-ai mancat sufletul cu asta timp de 3 an de zile.,pardon ….3 ani 5 luni si 2 saptamani mai exact.

Deci,spune-mi cine crezi ca ar putea fi aceasta Crystal? imi spuse inamand o poza din album.In acel moment impietrisem.Crystal,Acea fata perfecta cu privire rece si sigura pe ea,era de fapt frumoasa mea Bella.Era o diferenta de la cer la pamant intre felul cum arata pe podium,si cum era ea de fapt in realitate,si acest lucru nu se datora doar machiajului si hainelor,ci datorita sigurantei de sine,al detasarii de realitate pe care se vedea ca o avea in poze.

-Ok…deci acum sunt curioasa si cu ce sunt revistele. In momentul urmator fetele incepura sa le scoata din cutie una cate una si sa rasfoiasca intre ele in timp ce Emmett si Jasper mai aveau un pic si lesinau de plictiseala.

-Ascultati asta baieti. „Crystal…una din cele mai apreciate modele a refuzat contractul in valoare de 3 milioane de dolari de a poza in revista pentru barbati.” ,”Crystal alias Bella Swan,se intalneste cu actorul  John Hoffman ,si in ciuda faptului ca ei neaga orice existenta a unei relatii ,actorul a fost vazut  de nenumarate ori impreuna.” ,”Issabella Swan (Crystal) a fost ceruta in casatorie de catre John Hoffman..” Alice se opri din citit dar i-am facut semn sa continuie. „Actorul i-a daruit un inel cu diamante in valoare de 4,6 milioane de dolari.Baieti de acum luati-va gandul de la aceasta fata,pentru ca in curand va fi doamna Hoffmann.Cei doi inca neaga orice legatura….dar noi stim adevarul.”

-Daca sa zicem ar fi adevarata faza cu tipu i-a daruit acel inel,si Bella ar fi auzit pretu,acum cred ca gaseai si o revista cu titlul „Bella l-a castrat,eventual omorat pe JOhn” fara dar si poate,deci nu cred ca au fost sau vor fi vreodata impreuna.”Emmett,mereu prea sincer.In plus avea dreptate cu ceea ce spusese.

-Repede,strangeti tot,s-au intors Carlisle si Bella.

11 comentarii »

  1. Ana Said:

    super capitolul astept cu nerabdare urmatorul cap…cand apare apropo? mor de nerabdare sa aflu adevarul despre bella alias Crystal

  2. deuttza Said:

    asta etse super tare…cine ar fi crezut :X:X:X abia astept capitolul urmator

  3. nicoleta Said:

    felicitari pentru capitol
    as vrea daca vrei sa imi dai id tau sa putem vorbi
    al meu este elena_winx06

  4. niko Said:

    m-ai pierdut sa stii..bella model..wow asta da surpriza……dar totusi ciudat in primele capitole nu a mentionat nimic de moddelind….wow..dublu ,triplu wow..superb capitolul asta..il vreau pe urm cat mai repede..superb…

  5. irinaa Said:

    superrrrrrrrrrr imi place foarte mult , nici prin cap nu mi ar fi dat … cum vor decurge lucrurle .. sper sa postezi cat mai curand….abia astept…SUPER..WOW..

  6. luyzutza Said:

    super tare madylyn, imi place la nebunie fanficul tau si deabea astept continoarea:*
    Succes in continoare kiss:*Luiza:*:X

  7. Nick Said:

    chiar nu ma asteptam la asa ceva. bella si modelingul par niste lucruri total opuse. imi place ideea ta :*

  8. Jane Said:

    Wow, acum m-ai lasat dezorientata. =P~
    Abia astept sa vad ce se intampla, ce e cu toate alea. :X
    Felicitari, scrii foarte frumos! >:D<

  9. Mikyutza Said:

    super capitolul:Xtreci si pe la mn si citeste si lasa si comentariu pls:*
    faci o treaba super;)

  10. oxxyy Said:

    wow ce schimbare…sincer nu ma asteptam:D…mai facut din ce in ce mai curioasa;))..astept urmatorul capitol..bafta la scris si un an nou fericit:)

  11. Deny Said:

    Aha, eu am priceput ceva. Bella face vraji, e un super model si se casatoreste?!
    Dar face vraji. Lumanarile, cartea aia si scrisoare… dovedesc. Dar de ce nu au citit din carte?
    De ce Bella il inseala pe Edward? Cum mai defileaza ea daca e bolnava? Si de ce face vraji??
    Aoleu, merg sa citesc cap 10:X Sper sa mai gaseasca multe in cutiile alea:X


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lasă un comentariu