Archive for decembrie 1, 2009

Cap. 5

E.p.o.v.

-Gata Bella,s-a terminat. Umatoarea perfuzie ti-o voi administra peste 5 zile. Incearca sa stai linistita sa nu te misti prea mult. Te vom lasa sa te odihnesti acum.

Nu a trecut mai mult de 1 ora pana a adormit iar Alice venise langa mine impreuna cu Jasper.

-Edward….arati groaznic. Nu ai mai vanat de ceva timp,ai aproape o luna si nu stiu cat vei mai rezista asa. Ar fi bine sa mergi sa vanezi.Jasper va merge cu tine.

-Nu pot Alice…trebuie sa fiu langa Bella mea,daca se va trezi si va avea nevoie de ceva?Daca ii va fi rau cand se va trezi?Trebuie sa fiu langa ea….

-Edward nici tu nu mai poti sta asa,cu tot autocontrolul tau pana la urma tot vei ceda,voi ramane eu cu Bella,va ramane si Rosalie iar daca mai intervine ceva,Carlisle va veni.Haide….te rog asculta-ma.E in siguranta.Nu ai de ce sa iti faci griji.

Alice avea dreptate trebuia sa vanez,dar nu voiam sa ma despart de Bella nici macar pentru cateva ore. Jasper ma condusese afara din camera,afara din casa mergand in spatele meu. Voia sa se asigure ca voi merge la vanat. Emmett era afara langa masina lui.

-Frate in sfarsit. Ma gandeam ca va fi nevoia sa te caram pe sus din casa.Bine ca a reusit sa te convinga Alice ,ca de nu,te scoteam pe geam afara din casa si te duceam la vanat. …

-Sa stii ca Emmett are dreptate,daca nu reuseam sa te convingem de buna voie,eram gata sa te scoatem cu forta de acolo. Multumim cerului ca ai acceptat.

Nu aveam nici un chef de vanat,nu voiam nimic altceva decat sa fiu langa ea,langa sufletul meu .Eram pregatit sa ma intorc in orice moment acasa,dar emmett si Jasper erau mereu cu ochii pe mine de parca mi-ar fi putut citi gandurile,de parca ar fi stiut ca voiam sa fug. Stiam ca trebuie sa le fac pe plac si raman,pentru ca nu ma puteam intoarce acasa pana ce nu imi era potolita setea.

Orele treceau greu,eram mereu distras gandindu-ma mereu la Bella,gandindu-ma la rugamintile fratilor si surorilor mele de a o transforma pe Bella, gandindu-ma daca aceasta ar fi cea mai buna solutie. Un singur adevar aveam in minte si anume ca orice as face,orice as spune,inima mea ii va apartine doar ei,iar daca ingerul meu ar muri,as inceta sa mai exist. Ea ma facea sa ma simt uman,ea ma trezise la viata. In cei 5 ani cat am stat departe de ea,inima mea a fost pustie . Nu voiam sa accept crudul adevar,ca ea nu va mai exista,ca va muri…Acum aveam doua posibilitati : 1.o lasam sa sufere si sa se stinga incet.   2. sa devina un monstru ca mine,sa o condamn pentru eternitate,un lucru pe care probabil nu il va blestema candva.

-Edward,nu ai fost in apele tale astazi. Oricum bine macar ca ti-ai mai potolit setea. Acum ne putem intoarce.

-Eddi…vreau sa vorbim despre o alta problema cu tine. Banuiesc ca intuiesti despre ce e vorba…..si am doar  3 cuvinte pe care ti le voi spune…Isabella Marie Swan…cea pe care tu pretinzi ca o iubesti. Dar totusi cum poti sustine ca iubesti un om cand il lasi sa sufere in halul asta?tu ai habar ce dureri are?Jasper nu poate sta in casa prea mult timp pentru ca poate simti toata suferinta ei fizica in special. Noi vrem sa o transformi tu,pentru ca sunteti meniti sa fiti impreuna pe vecie si aceasta decizie ar trebui sa iti apartina numai tie.Ai inteles?. Gandeste-te de o mie de ori. Nu mai repeta aceeasi greseala. Ma gandeam ca poate a dat Domnul si ti-ai bagat mintile in cap o data pentru totdeauna iar daca nu …ti le voi baga eu cu cea mai mare placere…crede-ma.

                       Jasper chicoti la replica lui Emmett.

-Putem merge acum? m-am saturat de stat pe aici. nu imi mai este sete si vreau sa fiu langa Bella.Cred ca s-a trezit intre timp.

      Oare cat durase drumul inapoi spre casa?o ora sau poate mai putin,dar nu conta pentru ca puteam fi acasa langa Bella.

-Edward . Slava cerului ca ai venit. Alice a transformat-o pe Bella intr-o papusa Barbie. De aproape 2 ore de cand s-a trezit e intr-una langa ea cu toata trusa de machiaj si toate ustensilele de „tortura” ca sa zic asa.  un zambet larg ii aparu pe fata lui Rose cand se gandea la Alice si la scumpa mea iar rasul zgomotos al lui Emmett incepea sa zguduie toata casa.

-Ma gandeam ca nu va rata ocazia sa nu o transforme in papusa ei….la urma urmei ..Alice tot Alice va ramane.
     Urcam treptele ce duceau spre camera de oaspeti cat de incet puteam cand am auzit un tipat speriat. Era al Bellei.

-ALICEEEEEE! Pot sa te intreb ce mi-ai facut? Arat ca o … ca o… mai bine zis ca un bufon…da …bufon e termenul cel mai bun.Nu voi iesi nicaieri din casa asa. Si mai ales nu il lasa pe EL …stii tu la cine anume ma refer,sa ma vada aratand in halul asta.

-Taci Bella. Nimeni care a fost machiat sau imbracat de mine nu arata ca un bufon. Asta e doar parerea ta. Degeaba te-ai facut mai frumoasa in astia 5 ani pentru ca simtul tau pentru bunul gust si pentru estetic nu ti s-a imbunatatit deloc. Sunt salvarea ta,recunoaste!

-Ba nu Alice….nu esti salvarea mea,esti un calau! Un calau care vrea sa ma omoare in doi timpi si trei miscari.

     Cand am intrat in camera ramasesem socat de cat de bine arata iubirea mea ,era de nerecunoscut. Era imbracata intr-o fustita scurta ,neagra,din piele si purta o bluzita albastra cu bretelute din dantela iar in picioare purta o pereche de cizme negre. Niciodata nu o mai vazusem pe Bella aratand atat de….sexy,era rapitoare. Alice chiar o schimbase total pe Bella si acum inteleg tipatul ei terifiat. Alice putea deveni insuportabila cateodata.

 –Alice?unde e Bella?Ce ai facut cu ea? pe chipul surorii mele aparu un zambet triumfator in timp ce obrajii frumoasei mele s-au colorat intr-un rosu absolut superb.

E chiar aici… Acum va las dragilor vreau sa il vad pe Jazz….

       Alice iesise din camera iar eu ramasesem doar cu Bella care avea un zambet angelic pe chipul ei inocent. O iubeam ,o iubeam mai mult decat puteam ma exprim in cuvinte.

    Ochii ei imi cautau incet privirea si incercau sa imi vorbeasca. Puteam citi in ei tot ce simtea pentru mine. Nu intelegeam de ce nu voiam sa ascult indemnurile familiei mele. Bella imi apartinea,sufletul ei vorbea pentru mine in timp ce inima ei era singura pe care o puteam asculta. Imi doream mai mult decat orice ca sa pot fi alaturi de ea pentru o eternitate si nimic altceva sa nu conteze pentru noi. Dar stiam ca nu o pot distruge.